Ekspansja popularnej sieci w Polsce. Powstanie 40 sklepów. „Plany przyszły z centrali”

Fot. Materiały prasowe

Sieć z Malezji chce otworzyć aż 40 sklepów w Polsce, zarówno w dużych, jak i w małych miastach. MR.DIY ma w planach „podbój Europy”.

MR.DIY otworzy kolejne sklepy w Polsce

Malezyjska sieć dyskontów z artykułami codziennego użytku oraz akcesoriami do majsterkowania planuje otworzyć ponad 40 nowych sklepów w Polsce. – Skupiamy się na wyborze najlepszych galerii handlowych, które dostarczają duży i jednostajny traffic i ruch klienta, dzięki któremu możemy szybko osiągnąć świadomość marki wśród klientów. Na tym bardzo mi zależy, ponieważ jesteśmy zupełnie nowym konceptem – powiedziała w rozmowie z portalem propertynews.pl Magdalena Nazarewicz, Business Development Director Europe w MR.DIY Poland. Jak mówiła, plany dotyczące „podboju Europy” przyszły „bezpośrednio z centrali”.Sklep MR.DIY w Zabrzu?

Magdalena Nazarewicz ujawniła, że sieć MR.DIY zamierza otwierać swoje sklepy we wszystkich polskich miastach, zarówno w dużych, jak i małych. Wskazała na Zabrze jako jedno z pierwszych miast zamieszkałych przez ok. 100 tys. mieszkańców, w którym pojawi się sklep MR.DIY. Malezyjska sieć ma rozwijać się też w mniejszych miejscowościach, ale obecnie koncentruje się głównie na nowoczesnych obiektach handlowych. MR.DIY planuje rozpocząć ekspansję w Europie od Rumunii, Czech, Słowacji i Węgier, a w kolejnych latach może eksplorować również południową część Europy.Polska stanie się centrum logistycznym dla MR.DIY

Malezyjska sieć MR.DIY jest obecnie dostępna w ośmiu lokalizacjach w Polsce, m.in. w galeriach Młociny, Wileńska i Blue City w Warszawie, a także w Retail Park w Zielonym Targówku. W lipcu 2025 r. sieć zapowiadała, że Polska stanie się regionalnym centrum logistycznym dla dalszego jej rozwoju w Europie. Marka powstała w 2005 r. i szybko stała się jednym z największych detalistów w Azji Południowo-Wschodniej.

Polska stanie się centrum logistycznym dla MR.DIY

Malezyjska sieć MR.DIY jest obecnie dostępna w ośmiu lokalizacjach w Polsce, m.in. w galeriach Młociny, Wileńska i Blue City w Warszawie, a także w Retail Park w Zielonym Targówku. W lipcu 2025 r. sieć zapowiadała, że Polska stanie się regionalnym centrum logistycznym dla dalszego jej rozwoju w Europie. Marka powstała w 2005 r. i szybko stała się jednym z największych detalistów w Azji Południowo-Wschodniej.

Źródło: gazeta.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wyświetlenia : 36
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com